lørdag den 27. oktober 2007

Ekstra lektier





Så lykkedes det at følge med tiden! Urene er synkroniserede så nu får jeg ikke længere jetlag på bloggen.
Jeg har også fået 3 favorit link ind på min Google
Hvad en fri-uge dog ikke kan bruges til!

Jeg har en sjælendt gang brugt hjemmets Messenger, men at få sit eget havde jeg nu slet ikke tænkt på.
Og det gik da også galt - da jeg forsøgte at "snyde" mig foran og blive sendebud.
Jeg kan ikke få lov at chatte.
Messenger er klar og parat ved start på bjælken, men jeg må ikke komme på!! Jeg "findes ikke eller er forkert". Hvis det ikke er mobning! Skyd ikke budbringeren.
I'm in the mood for chatting - så måske skulle jeg gå til web-shrink i weekenden - det findes der jo nok masser af på nettet.
Nej jeg holder mig til Kirsten, Marianne eller Jens.Jeg er sikker på at de kan hjælpe og trøste

Ingen kommentarer: